Wolt România transformă genți uzate în rucsacuri școlare pentru copiii vulnerabili din Ferentari, sprijinind educația și sustenabilitatea într-un mod inovator.

Wolt România transformă genți uzate în rucsacuri școlare pentru copiii vulnerabili din Ferentari, sprijinind educația și sustenabilitatea într-un mod inovator.

Sursa poza si informatii: romania-insider.com

Wolt România a inaugurat o inițiativă inedită la nivel global, transformând vechile genți de livrare Tazz, care nu mai erau folosite, în ghiozdane și penare pentru copiii care riscă să abandoneze școala. Acest proiect, realizat în colaborare cu World Vision România și Atelierul de Pânză, vine ca un rezultat al rebrandingului din primăvară al companiei.

În total, peste 300 de ghiozdane noi și-au găsit drumul către elevii din cartierul Ferentari din București, o zonă defavorizată a capitalei. La Atelierul de Pânză, echipele, compuse și din persoane cu dizabilități, au desfăcut manual vechile genți și au reutilizat materialul textil pentru a confecționa noi ghiozdane și penare. Produsele finite au fost apoi împachetate și distribuite către copii prin intermediul organizației World Vision, o ONG importantă care activează în comunitățile vulnerabile.

Prima donare a avut loc la Școala Gimnazială Nr. 2 din Ferentari, unde elevii au fost surprinși să găsească ghiozdanele pe bănci, așteptându-i. "Am ales să vedem în gențile de livrare, care nu mai aveau nicio misiune, o resursă pentru viitor", a declarat Alin Șerban, Director General Wolt România. "Acest rebranding este benefic atât din punct de vedere al afacerii, cât și pentru impactul social."

Reprezentanții școlii au primit cu bucurie această inițiativă. "Nu doar că le-au adus zâmbete pe fețele elevilor noștri, dar le-au oferit speranță. Inițiative de acest fel fac o diferență reală în viețile copiilor care se confruntă cu dificultăți financiare", a spus directorul Marian Vasile.

Acest proiect se alătură altor inițiative de responsabilitate socială susținute de Wolt la nivel internațional, cum ar fi Fondul pentru Orașe mai Bune, campanii dedicate logisticii verzi și parteneriate concentrate pe reducerea deșeurilor alimentare și de ambalaje.

Wolt și-a început activitatea în România în această primăvară, după achiziționarea platformei de livrare locale Tazz de la eMAG.

Prin această inițiativă, Wolt România nu doar că și-a aliniat operațiunile la valorile sustenabilității, dar a demonstrat și un model inovator de revalorizare a resurselor care altfel și-ar fi pierdut utilitatea. Astfel, compania continuă să inspire alte entități din industrie să combine responsabilitatea socială cu eficiența afacerii.


Elena Dinu

Elena Dinu, în vârstă de 32 de ani, este vocea feminină din spatele știrilor de pe azi în Tulcea. Cu un ochi atent pentru detalii și o pasiune reală pentru comunitatea locală, Elena reușește să surprindă esența orașului de la malul Dunării, de la reportaje din inima Deltei, până la interviuri cu lideri locali și oameni simpli care fac diferența.Absolventă de Jurnalism la București, s-a întors în orașul natal pentru a contribui la o informare corectă și empatică a cititorilor. Îi plac natura, poveștile autentice și jurnalismul care pune omul în centrul atenției.