Pepco sărbătorește 10 ani în România cu inaugurarea magazinului cu numărul 500, consolidându-și prezența în peste 100 de orașe și a doua piață ca mărime.

Pepco sărbătorește 10 ani în România cu inaugurarea magazinului cu numărul 500, consolidându-și prezența în peste 100 de orașe și a doua piață ca mărime.

Sursa poza si informatii: romania-insider.com

Discount retailerul Pepco a sărbătorit joi, 11 septembrie, un deceniu de activitate în România prin inaugurarea celui de-al 500-lea magazin la nivel național. Compania, care și-a făcut debutul în România în 2015 cu primele magazine deschise în București, Ploiești și Câmpina, operează acum peste 100 de orașe și numără aproximativ 4.000 de angajați.

România a devenit a doua cea mai importantă piață pentru Grupul Pepco, fiind un teren de testare pentru noi concepte de retail în Europa Centrală și de Est, potrivit declarațiilor companiei.

În 2024, Pepco România a înregistrat venituri de 2,9 miliarde RON (574 milioane EUR) și un profit net de 424 milioane RON (83 milioane EUR), reprezentând creșteri anuale de 13% și, respectiv, 29%. Anca Radu, Director de Îmbunătățire a Operațiunilor la Pepco, a subliniat: „România a devenit una dintre cele mai dinamice și strategic importante piețe pentru Grupul Pepco. Dimensiunea, baza noastră de clienți și performanța constantă sunt esențiale pentru succesul nostru în Europa Centrală și de Est."

În plus, Pepco a investit 35 de milioane RON (7 milioane EUR) începând cu 2019 în proiecte de responsabilitate socială corporativă, cu accent pe educație, protecția copilului și familii vulnerabile. Inițiativele includ parteneriate cu organizații precum Teach for Romania, Salvați Copiii România și programe de alfabetizare.

În ultimul deceniu, Pepco și-a extins constant prezența în România, de la 100 de magazine în 2017, la 250 în 2019, 350 în 2022, 450 în 2024 și acum 500 în 2025. În perspectivă, compania își propune să continue extinderea în localități mai mici și cartiere, consolidându-și poziția ca unul dintre cele mai accesibile retaileri din România.

La nivel european, Pepco angajează peste 30.000 de persoane în 18 țări, operând o rețea de aproape 4.000 de magazine. Astfel, succesul și expansiunea sa rapidă în România reflectă nu doar adaptabilitatea pe piața locală, dar și atractivitatea ofertei sale pentru consumatorii români.

Această evoluție impresionantă a Pepco pe piața românească nu doar că evidențiază o tendință de creștere în sectorul de retail cu discount, dar subliniază și importanța României ca pilon central în strategia regională a companiei. În continuare, Pepco rămâne un reper major pe piață, promițând surprize și mai mari în anii următori, pe măsură ce își îndeplinește planurile ambițioase de dezvoltare.

Exprimați-vă opiniile sau întrebările printr-un e-mail la adresa irina.marica@romania-insider.com.
Sursa Foto: Compania Pepco


Elena Dinu

Elena Dinu, în vârstă de 32 de ani, este vocea feminină din spatele știrilor de pe azi în Tulcea. Cu un ochi atent pentru detalii și o pasiune reală pentru comunitatea locală, Elena reușește să surprindă esența orașului de la malul Dunării, de la reportaje din inima Deltei, până la interviuri cu lideri locali și oameni simpli care fac diferența.Absolventă de Jurnalism la București, s-a întors în orașul natal pentru a contribui la o informare corectă și empatică a cititorilor. Îi plac natura, poveștile autentice și jurnalismul care pune omul în centrul atenției.