Hornbach inaugurează al patrulea magazin în București și își extinde rețeaua în România cu investiții majore

Hornbach inaugurează al patrulea magazin în București și își extinde rețeaua în România cu investiții majore

Sursa poza si informatii: romania-insider.com

Hornbach își extinde rețeaua în București cu un nou magazin și planuri ambițioase de dezvoltare

Retailerul de bricolaj Hornbach a inaugurat cu entuziasm cel de-al patrulea magazin în București, adăugând în total al zecelea magazin la rețeaua sa din România, printr-o investiție de aproximativ 48 de milioane de euro. Această sumă include și stocurile inițiale de produse necesare pentru a alimenta noul magazin.

Situat în cartierul Colentina din capitală, noul magazin Hornbach se întinde pe un teren de peste 45.000 de metri pătrați. Suprafața destinată vânzării depășește 18.000 de metri pătrați, incluzând o zonă drive-in de peste 4.900 de metri pătrați și o generoasă zonă de grădină ce măsoară mai mult de 4.700 de metri pătrați. De asemenea, clienții vor găsi departamente specializate în produse pentru animale de companie și acvaristică, precum și soluții de design interior.

Pentru a facilita accesul clienților, magazinul dispune de 515 spații de parcare, dintre care unele sunt dotate cu stații de încărcare pentru vehicule electrice. În plus, Hornbach a amenajat peste 14.700 de metri pătrați de spații verzi - 12.476 metri pătrați pe sol, 1.902 metri pătrați integrați în parcare și 358 metri pătrați dedicați arborilor plantați între locurile de parcare.

Deschiderea magazinului din Colentina face parte din strategia extinsă a retailerului, ce vizează acoperirea tuturor zonelor importante ale capitalei. "De la intrarea pe piața românească, Hornbach a dorit să fie prezent în toate zonele importante din București. Avem deja magazine în sud (Berceni), vest (Militari) și nord (Balotești), iar această deschidere completează prezența noastră în capitală, acoperind pentru prima dată zona de est a orașului", a precizat Radu Oniga, directorul general al Hornbach România.

Planurile Hornbach nu se opresc aici. Compania se pregătește să inaugureze al doilea magazin în Timișoara, eveniment programat pentru această toamnă. În plus, există intenția de a deschide încă șase magazine în următorii doi până la patru ani.

Grupul Hornbach, recunoscut pentru abordarea sa de familie și pentru faptul că este listat pe Bursa din Frankfurt, a înregistrat vânzări nete de 6,2 miliarde de euro în anul financiar 2024/25. În România, Hornbach operează nouă magazine fizice situate în orașe precum București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca și Constanța, având și un magazin online pentru a-și completa oferta.

Cu planuri clare de expansiune și un angajament puternic față de piața românească, Hornbach continuă să își consolideze poziția printre liderii din sectorul DIY în România.


Elena Dinu

Elena Dinu, în vârstă de 32 de ani, este vocea feminină din spatele știrilor de pe azi în Tulcea. Cu un ochi atent pentru detalii și o pasiune reală pentru comunitatea locală, Elena reușește să surprindă esența orașului de la malul Dunării, de la reportaje din inima Deltei, până la interviuri cu lideri locali și oameni simpli care fac diferența.Absolventă de Jurnalism la București, s-a întors în orașul natal pentru a contribui la o informare corectă și empatică a cititorilor. Îi plac natura, poveștile autentice și jurnalismul care pune omul în centrul atenției.