Compania românească de închiriere auto Klass Wagen lansează Autozentrum, inaugurează prima filială în Germania, marcând debutul pe piața auto second-hand germană.

Compania românească de închiriere auto Klass Wagen lansează Autozentrum, inaugurează prima filială în Germania, marcând debutul pe piața auto second-hand germană.

Sursa poza si informatii: romania-insider.com

Compania de închiriere auto din România, Klass Wagen, a făcut un pas îndrăzneț pe piața auto germană, lansând brandul Autozentrum și deschizând prima sa subsidiară în Germania. Acest demers marchează o premieră, Klass Wagen devenind prima companie românească ce vinde mașini second-hand pe piața germană, un gest ce simbolizează începutul unei rețele europene de vânzare a mașinilor sub marca Autozentrum.

INVESTIȚIE DE PESTE 1 MILION EURO ÎN BADEN-WÜRTTEMBERG

Noua locație, situată în Spaichingen, landul Baden-Württemberg, reprezintă o investiție de peste un milion de euro. Potrivit reprezentanților Klass Wagen, acest centru este proiectat să genereze o cifră de afaceri de 8-9 milioane de euro și să vândă cel puțin 500 de unități până în 2026. Această expansiune semnificativă în Germania nu se va opri aici; planurile de extindere prevăd încă una sau două locații suplimentare până în anul 2026.

SERVICII COMPLETE PENTRU CLIENȚII DIN EUROPA DE VEST

Autozentrum nu se adresează doar pieței B2B, ci și persoanelor fizice, oferind o gamă vastă de peste 25 de branduri și 57 de modele de mașini, toate cu vârste cuprinse între unu și patru ani. "Dacă în 2009 am început prin achiziționarea de mașini din Germania, ne întoarcem acum acolo după 16 ani nu pentru a cumpăra, ci pentru a vinde," a declarat Norbert Sabou, CEO-ul companiei. "Aceasta este dovada maturității noastre ca afacere."

KLASS WAGEN: DIVERSE PIEȚE ȘI SUCCES INTERNAȚIONAL

Pe lângă prezența sa nouă din Germania, Klass Wagen operează deja cu succes în România, Ungaria și Portugalia, cu vânzări anuale ce depășesc 35 de milioane de euro, obținute din vânzările en gros de mașini. Lansarea Autozentrum marchează prima intrare directă a companiei pe piața consumatorilor din Europa de Vest, un pas strategic ce ar putea redefini perspectivele sale internaționale.

Prin acest demers, Klass Wagen nu face doar un salt în vânzările de mașini second-hand într-una dintre cele mai competitive piețe ale lumii, ci demonstrează și o capacitate impresionantă de adaptare și dezvoltare pe scena europeană. Această expansiune nu este doar un rezultat al ani de progres constant, ci și o deschidere spre numeroase oportunități de viitor în industria auto europeană.

(Fotografie: sursa companiei)


Elena Dinu

Elena Dinu, în vârstă de 32 de ani, este vocea feminină din spatele știrilor de pe azi în Tulcea. Cu un ochi atent pentru detalii și o pasiune reală pentru comunitatea locală, Elena reușește să surprindă esența orașului de la malul Dunării, de la reportaje din inima Deltei, până la interviuri cu lideri locali și oameni simpli care fac diferența.Absolventă de Jurnalism la București, s-a întors în orașul natal pentru a contribui la o informare corectă și empatică a cititorilor. Îi plac natura, poveștile autentice și jurnalismul care pune omul în centrul atenției.