Action inaugurează primul magazin în România și își propune extinderea rapidă pe piața dominată de Pepco și Kik.
Sursa poza si informatii: romania-insider.com
Retailerul olandez de produse nealimentare, Action, a pășit pentru prima dată pe piața din România pe 24 septembrie, inaugurat o unitate în Pitești. Magazinul, amplasat în cadrul Supernova Shopping Center, măsoară peste 840 de metri pătrați și a angajat deja 18 persoane. Într-o piață deja dominată de lanțuri low-cost precum Pepco și Kik, Action își propune să își extindă prezența și să atragă atenția cumpărătorilor români.
Action are un portofoliu impresionant, gestionând peste 3.000 de magazine în Europa. La noul său magazin, climatul prietenos este completat de aproximativ 6.000 de produse distribuite în 14 categorii, de la articole de curățenie și îngrijire personală la jucării, grădinărit și bricolaj. Un element cheie al atractivității acestui retailer este prețul redus, cu aproximativ 1.500 de articole care costă sub 5 RON (1 EUR), alături de o rotație săptămânală de 150 de noi produse.
Directorul general al companiei, Hajir Hajji, și-a exprimat entuziasmul pentru deschiderea primei sucursale în România, declarând: „Suntem deosebit de încântați să deschidem astăzi primul nostru magazin Action în România. Deschiderea în Pitești marchează începutul călătoriei noastre aici, și este doar primul pas către oferirea experienței Action pentru cât mai multe comunități românești în anii ce vor urma.”
Planurile de extindere nu se opresc însă aici. Action își propune să deschidă unități suplimentare în mai multe orașe mari din țară, printre care Arad, Oradea, București, Cluj-Napoca, Bragadiru, Râmnicu Vâlcea și Hunedoara, conform surselor Economica.net.
Acesta nu este doar despre a aduce prețuri accesibile consumatorilor, ci și despre a oferi oportunități substanțiale de muncă. Action angajează aproximativ 80.000 de persoane, care provin din 151 de naționalități diferite. În 2024, compania a creat peste 10.500 de noi locuri de muncă și a promovat 3.500 de angajați în roluri superioare.
Cu o creștere rapidă și o atractivitate crescută în rândul celor interesați de achiziții economice, Action își propune să cucerească și România. Competiția principală a acestora pe piața locală va veni din partea Pepco, un retailer polonez bine stabilit, și a lanțului german Kik.
În plus față de expansiunea magazinelor, acțiuni recente includ un parteneriat semnificativ cu dezvoltatorul imobiliar logistic WDP, pentru a construi un centru de distribuție sustenabil de 54.000 mp la WDP Park București – Ștefănești. Se estimează că lucrările de construcție vor începe la începutul anului 2026 și se vor încheia până la sfârșitul aceluiași an.
Intrarea Action pe piața românească este așteptată să aducă un suflu nou în domeniul retailului de discount, cu promisiunea unor prețuri mici și produse variate, care vor completa opțiunile existente disponibile pentru consumatorii din România.